سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوشی موبایل هواوی هانر 8 لایت

پس از رونمایی و موفقیت گوشی Honor 8 در بازار گوشی های هوشمند، گوشی Honor 8 Lite نیز وارد بازار شد. 8Lite نیز مانند گوشی Honor 8 از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080x1920px استفاده می کند. تراکم پیکسلی هر دو گوشی 424ppi بوده و از نظر صفحه نمایش تفاوت محسوسی بین دو گوشی وجود ندارد.  اما چیپست به کار رفته در این گوشی چیپست میان رده HiSilicon Kirin 655 می باشد که ساخت خود هواوی نیز است. چیپست Kirin 655 علی رغم اینکه یک چیپست میان رده است، چیپست قدرتمندی نیز می باشد که در کنار حافظه رم 3GB گوشی 8Lite می تواند به راحتی پردازش هایی که از این گوشی انتظار می رود را انجام دهد. حافظه داخلی گوشی 16GB  می باشد که البته 8Lite قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256GB را نیز دارد. البته در صورتی که از کارت حافظه جانبی در گوشی استفاده کنید، قادر به استفاده از سیم کارت دوم نخواهید بود. از نظر ابعاد باید گفت که گوشی 8Lite در مقایسه با Honor 8 ابعاد بزرگ تری داشته اما در عوض دارای وزن کمتری می باشد.

دوربین به کار رفته در 8Lite یک دوربین 12MP می باشد که قابلیت های فوکوس خودکار، ثبت موقعیت جفرافیایی، فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره و لبخند و همچنین عکاسی پانوراما و HDR را نیز دارد. فیلم برداری با دوربین اصلی 8Lite نیز با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه امکان پذیر می باشد. دوربین جلو گوشی نیز یک دوربین 8MP با رزولوشن 1080p و لنزی با دریچه دیافراگم f/2.0 می باشد.

پشتیبانی از باندهای LTE Cat4، سیستم عامل Android 7.0 Nougat، حضور سنسورهای اثر انگشت، شتاب سنج، قطب نما، مجاورت، باتری 3000mAh غیر قابل تعویض و قابلیت حذف صداهای مزاحم هنگام مکالمه توسط میکروفون اختصاصی برای این کار، از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد.

قیمت روز خرید گوشی موبایل هواوی

قیمت روز خرید گوشی موبایل

قیمت روز خرید کیف گوشی