سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوشی موبایل هواوی پی10 لایت

گوشی های Lite هواوی بی شباهت به گوشی های Mini سامسونگ نیستند. این گوشی ها اشتراکات کمی با پرچمدار خود داشته و در دیگر موارد مشخصات کمی ضعیف تر نسبت به پرچمدار خود دارند. گوشی P10 Lite دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی می باشد که فقط 0.1 اینچ از پرچمدار خود بزرگتر است. رزولوشن صفحه نمایش P10 Lite نیز 1080x1920px می باشد که برابر با رزولوشن صفحه نمایش پرچمدار P10 است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش P10 Lite برابر با 424ppi می باشد و این صفحه نمایش قابلیت دریافت چندین لمس را نیز دارد. چیپست این گوشی، چیپست میان رده HiSilicon Kirin 658 می باشد که ساخت خود هواوی بوده و علی رغم میان رده بودنش با داشتن هشت هسته قدرتمند کاملا توانایی برآورده کردن انتظارات کاربر از این گوشی را دارد. حافظه داخلی گوشی 32GB و حافظه رم گوشی 4GB می باشد. حافظه رم خوب گوشی در کنار چیپست این گوشی عملکرد و کارایی خوبی از گوشی به نمایش می گذارند. حافظه P10 Lite را می توان از طریق کارت حافظه جانبی تا 256GB افزایش داد که البته در این صورت امکان استفاده از دو سیم کارت در گوشی از کاربر گرفته می شود.

دوربین اصلی  گوشی یک دوربین 12MP مجهز به لنزی با دریچه دیافراگم f/2.2 بوده و قبلیت های فوکوس خودکار از طریق تشخیص فاز، ثبت موقعیت جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره،  عکس برداری Panorama و HDR را نیز دارد. فیلم برداری با دوربین اصلی این گوشی با کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه امکان پذیر می باشد. دوربین جلو P10 Lite یک دوربین 8MP مجهز به لنزی با دریچه دیافراگم f/2.0 و رزولوشن 1080p و قابلیت فوکوس خودکار نیز می باشد.

پشتیبانی از باندهای LTE Cat6، سیستم عامل Android 7.0 Nougat، قابلیت حذف نویزهای مزاحم هنگام مکالمه توسط میکروفون اختصاصی، مجهز بودن به سنسورهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما و باتری غیر قابل تعویض 3000mAh از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد.

قیمت روز خرید گوشی موبایل هواوی

قیمت روز خرید گوشی موبایل

قیمت روز خرید قاب گوشی