سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوشی موبایل هواوی پی 9

گوشی Huawei P9 اولین پرچمدار این کمپانی در سال 2016 است که به همراه دو نسخه پلاس و لایت طی مراسمی در لندن رونمایی شد. هواوی نسبت به نسل قبلی، تغییرات زیادی را در این گوشی اعمال کرده و در مقابل برخی استانداردهای خود را نیز تغییر نداده است. طراحی تغییرات چشمگیری داشته است. بدنه یکپارچه از جنس آلومینیوم، لبه‌های 2.5D صفحه‌نمایش با کمترین حاشیه ممکن از اطراف و ضخامت 6.95 میلی‌متری از نکات مثبت طراحی گوشی هواوی پی 9 می‌باشند. هواوی به استفاده از رزولوشن بالاتر از FullHD چه در زمینه صفحه‌نمایش و چه دوربین فیلم‌برداری اعتقادی نداشته و ندارد. به گفته مدیر عامل این کمپانی، استفاده از صفحه‌نمایش‌های QHD علاوه بر اینکه برای کاربر هیچ نفعی ندارد، باعث اتلاف هرچه بیشتر باتری دستگاه می‌شود. از این رو، هواوی این گوشی را با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با پنل IPS-NEO و رزولوشن FullHD طراحی کرده است. استفاده از پوشش گوریلا گلس 4 روی این صفحه‌نمایش باعث بیشتر شدن ضریب اطمینان مقاومت آن در برابر افتادن خط و خش می‌شود.

پرچمدار جدید همواره با چیپست جدیدی طراحی می‌شود و این موضوع درباره این گوشی نیز صدق می‌کند. چیپست کایرین 955 جدیدترین تراشه هواوی می‌باشد که به نظر می‌رسد بتواند قدرت پردازشی برابری (به غیر از بخش گرافیکی) با تراشه اسنپ 820 تولید کند. این تراشه متشکل از 4 هسته قدرتمند Cortex-A72 با کلاک 2.5GHz و 4 هسته Cortex-A53 با کلاک 1.8GHz و پردازنده گرافیکی مالی T880MP4 می‌باشد. بخش حافظه در دو نسخه 3/32 و 4/64 گیگابایتی طراحی شده که در هر دو نسخه امکان نصب کارت microSD لحاظ شده است.

مهمترین تغییر بوجود آمده در گوشی Huawei P9 مربوط به بخش دوربین پشتی آن می‌باشد. جایی که هواوی با همکاری کمپانی آلمانی Leica از سیستم جالبی برای عکاسی هرچه بهتر بهره گرفته است. در قاب پشتی گوشی همانطور که مشاهده می‌کنید، از دو دوربین 12MP استفاده شده است که یکی از آنها وظیفه گرفتن رنگ‌ها را دارد و دیگری فقط برای تمایز دادن دو رنگ سفید و مشکی در نظر گرفته شده است. اندازه پیکسل‌ها کمی بزرگتر شده (1.25 میکرون) و حداکثر کیفیت فیلم‌برداری برابر با 1080p@30fps می‌باشد. در مورد دیگر مشخصات این گوشی می‌توان باتری 3,000mAh (هم‌اندازه با باتری Galaxy S7)، وای‌فای دو بانده a/b/g/n/ac، درگاه microUSB نوع C، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی و پشتیبانی از NFC را نام برد.

قیمت روز خرید گوشی موبایل هواوی

قیمت روز خرید گوشی موبایل

قیمت روز خرید لوازم جانبی