سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوشی موبایل هواوی پی اسمارت

گوشی موبایل هواوی پی اسمارت یکی از میان رده های هواوی محسوب می شود که در اواخر سال 2017 رونمایی شده و از سخت افزار و قابلیت های نرم افزاری قابل قبولی بهره مند می باشد. مجهز بودن به دوربین دوگانه در قسمت پشت گوشی و همچنین صفحه نمایش تمام صفحه از ویژگی های قابل توجه هواوی پی اسمارت به حساب می روند.

صفحه نمایش 5.65 اینچی این گوشی از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوری IPS نیز بهره برده شده است. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 2160 × 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی آن نیز برابر با 427 پیکسل بر اینچ می باشد. در نتیجه کیفیت این صفحه نمایش را می توان در کلاس گوشی های میان رده بسیار خوب ارزیابی کرد. چیپست به کار رفته در این گوشی نیز چیپست HiSilicon Kirin 659 می باشد که از 4 هسته با کلاک 2.36GHz و 4 هسته با کلاک 1.7GHz تشکیل شده است. در نظر گرفته شدن حافظه رم 3GB در کنار این چیپست، قدرت پردازشی نسبتا بالا و قابل قبولی را برای گوشی پی اسمارت به همراه دارد. حافظه داخلی گوشی نیز برابر با 32GB می باشد که البته به کمک کارت های حافظه جانبی می توان این مقدار را تا 256GB دیگر نیز افزایش داد. در قسمت پشت این گوشی یک دوربین 13MP و یک دوربین 2MP در نظر گرفته شده اند که در کنار یکدیگر دوربین دوگانه گوشی پی اسمارت را تشکیل می دهند. دوربین سلفی گوشی نیز یک دوربین 8MP می باشد. کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی و دوربین سلفی گوشی را در مجموع می توان بسیار خوب و قابل قبول ارزیابی کرد.

مجهز بودن به سنسور اثر انگشت در قسمت پشت گوشی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، باتری 3000mAh و در نهایت سیستم عامل Android 8.0 Oreo از دیگر ویژگی های این گوشی میان رده هواوی محسوب می شوند. قیمت مناسب در نظر گرفته شده برای این گوشی با توجه به قابلیت ها و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آن، ارزش خرید بالایی را برای هواوی پی اسمارت به ارمغان آورده و این گوشی را به گزینه مناسبی برای علاقه مندان به گوشی های میان رده تبدیل می کند.

قیمت خرید گوشی

قیمت خرید گوشی هواوی

خرید لوازم جانبی