سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلت هواوی مدیاپد تی 2 هفت اینچ

تبلت Huawei Mediapad T2 7.0 یکی از تبلت های میان رده هواوی می باشد که برای انجام کارهای روزمره، وب گردی در اینترنت و اجرا برنامه های شبکه های اجتماعی تبلت خوبی به نظر می رسد.

صفحه نمایش 7 اینچ این تبلت از نوع IPS LCD بوده و رزولوشنی برابر با 600x1024px نیز دارد. با توجه به رزولوشن و اندازه صفحه نمایش این تبلت، تراکم پیکسلی صفحه نمایش این تبلت برابر با 170 پیکسل بر اینچ می شود که مقدار قابل قبولی برای یک تبلت میان رده به نظر می رسد. تبلت Mediapad T2 7.0 از چیپستی با یک پردازنده چهار هسته و کلاک 1.5GHz نیز بهره می برد که در نظر گرفته شدن حافظه رم 1GB در کنار این چیپست، قدرت پردازشی متوسطی را برای این تبلت به ارمغان می آورد. حافظه داخلی این تبلت نیز برابر با 16GB می باشد که البته کاربر می تواند در صورت نیاز، این حافظه را به کمک کارت های حافظه جانبی تا 32GB دیگر نیز افزایش دهد. دوربین های اصلی و سلفی این تبلت نیز هر دو دوربین هایی 2MP می باشند.

از ویژگی های دیگر این تبلت میان رده می توان به سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow و مجهز بودن به باتری 4100mAh نام برد. با توجه به مشخصات سخت افزاری تبلت Huawei Mediapad T2 7.0، قدرت پردازشی این تبلت را برای اجرا برنامه های نه چندان سنگین می توان مناسب دانست. وب گردی و اجرا برخی برنامه های شبکه های اجتماعی و پیام رسان در این تبلت از جمله موارد کاربردی این تبلت محسوب می شوند.

قیمت خرید تبات

قیمت آنلاین تبلت هواوی

خرید لوازم جانبی